BOOS
BOOS


 
گل باغ آرزوهام توی دست سرد باده

واسه من گرون تموم شد این یه دل دادن ساده
 
رفتی ازم گرفتی رنگ خنده و صدامو

از درخت شبا چیدی همه ستاره هامو

کاش نمی دیدمت

هیچ وقت

سخت از تو دل بریدن

بهترین بهونه ای تو واسه نفس کشیدن

جای تو خالی حالا

حالا تو دوری و دوری بین ما شکسته پلها

اولش دست زمونه گره عشقمو کور کرد

بعدش آورد جدایی قلبمو زنده به گور کرد

دل بهت دادمو گفتم با خوب و بدت میسازم

آخر کار و نخوندم که جونیمو می بازم

حالا تو یه قطره اشکی می درخشی توی چشمام

کاش نمی دیدمت

هیچ وق
ت

کاش نمی دیدمت

هیچ وقت........



نظرات شما عزیزان:

مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت16:35---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



مریـــم 
ساعت20:34---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, توسط سامان